loading...
هر چی که بخوای
یلدا بازدید : 25 پنجشنبه 24 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید عرق نعنا مخصوص نارون - 1 لیتر  


قیمت : 17000 تومان


برند : narvan


خرید پستی عرق نعنا مخصوص نارون - 1 لیتر  


قیمت عرق نعنا مخصوص نارون - 1 لیتر  



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



عرق نعنا مخصوص نارون - 1 لیتر


 


عرقیات گیاهی

از هر گیاهی که حاوی رایحه و اساس باشد، می‌توان عرق گیاهی تولید کرد. روش‌های زیادی برای عرق گیری وجود دارد ولی در متداول‌ترین آن ها گیاه در آب جوشانده میشود و بعد از تبخیر کامل آب عملیات سرد کردن بخار و تقطیر انجام می‌شود. مایعی که از عمل تقطیر به دست می‌آید عرق گیاهی است. با توجه به گیاهی که جوشانده می‌شود می‌توان عرق آن را به دست آورد. عرقیات علاوه بر اینکه به‌عنوان داروی گیاهی استفاده می‌شوند میتوان از آن ها برای تهیه نوشیدنی‌های تابستانی استفاده کرد. در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی رو به تولید عرقیات گیاهی آورده‌اند. در ایران بیش از 40 نوع گیاه دارویی وجود دارد قابلیت عرق گیری دارند و می‌توان به راحتی آن‌ها را در بازار یافت. شرکت نارون علوی کاشان سال هاست که تولید انواع عرقیات فعالیت می‌کند محصولات متنوعی در این حوزه تولید و عرضه می‌کند. عرقیات از گذشته تا کنون به‌عنوان داروی گیاهی شناخته می‌شوند و برای بهبود و تسکین بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شود.

خواص

 به طور کلی این گیاه ضدعفونی کننده است و استفاده از آن به حفظ سلامت دهان و دندان کمک خواهد کرد. مصرف عرق نعناع در برطرف نمودن بیماری صبحگاهی زنان باردار و کاهش حالت تهوع آنان موثر است. عرق نعنا دارای خواص زیادی است که می‌خواهیم درباره بعضی ا آن‌ها بیشتر صحبت کنیم. عرق نعنا را می‌توان دوست دستگاه گوارش دانست زیرا در درمان دل درد، کاهش درد معده، کاهش نفخ و کمک به هضم غذا کاربرد زیادی دارد. عرق نعنا را می‌توان به‌عنوان یک دهان‌شویه که بوی بد دهان را از بین می‌برد و دارای خاصیت ضد آن باعث ضدعفونی دهان و دندان می‌شود. یکی مشکلاتی که افراد در زمان سرماخوردگی با آن مواجه هستند آبریزش و سینوزیت است که در اکثر مواقع تنفس را دچار مشکل می‌کند استفاده از عرق نعنا می‌تواند بخشی از علائم این بیماری کاهش دهد. عرق نعنا در طب سنتی نسبتاً گرم و خشک است ولی در عین خشکی زیاد نیست و آثاری از رطوبت نیز در آن وجود دارد، از نظر خواص در تمام موارد از پونه قوی تر است. مصرف بیش از حد عرق نعناع باعث بالا رفتن فشار خون و بروز برخی ناراحتی‌های گوارشی خواهد شد. همچنین اگر عرق نعناع را بیشتر از حد نیاز استفاده کنید، دچار یبوست شده و بر سیستم گوارش بدنتان تأثیر منفی خواهد داشت.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


عرقیات گیاهی از تقطیر گیاهان دارویی به دست می‌آیند. در تهیه عرقیات گیاه و آب را با هم می‌جوشانند و پس از تبخیر آب، مراحل سرد کردن و تقطیر بخار به دو شیوه سنتی و صنعتی انجام می‌شود. کتاب‌های طب سنتی تاریخچه تقطیر و تولید عرق نعناع را به ابن سینا برمی‌گردانند. عرق نعنا مخصوص نارون محصولی بی نظیر است که از گیاهان نعنا گلدار شهرستان کاشان که مرغوبترین نوع گیاه نعناء در کشور می‌باشد فرآوری شده و غلظت ماده مؤثر آن دو برابر عرق نعنا نارون و کلیه عرق نعنا های موجود در بازار می باشد و متناسب ذائقه افرادی هست که به طور مرتب از عرق نعنا استفاده می‌نمایند . اگر به دنبال یک عرق نعنا با کیفیت و به صرفه هستید محصول فوق را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


 



تصاویر بیشتر


 



عرق نعنا مخصوص نارون - 1 لیتر
عرق نعنا مخصوص نارون - 1 لیتر



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو